کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی

اگر بخواهیم در یک جمله کمپین های تبلیغاتی را توضیح دهیم به کلیه روش های تبلغاتی که در زمان مشخص و با برنامه ریزی درست انجام شود کمپین تبلیغاتی گفته میشود. عموما در خبرهای بیشتر به هزینه کمپین توجه میشود و به هدف اصلی کمپین توجهی نمیشود. مهمترین اصل در ساخت کمپین تبلیغاتی رعایت جای گیری و ایده تبلیغاتی مناسب با محیط در بر گرفته کمپین می باشد.
کمپین های تبلیغاتی
برای هر محصول و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرند. کمپین های تبلیغاتی شکل های مختلفی به خود می گیرند، کمپین های تبلیغاتی ممکن است به صورت آنلاین یا آفلاین اجرا شوند و از رسانه های مختلفی استفاده تبلیغات محیطی بهره ببرند، اما در هر صورت هدف از راه اندازی کمپین تبلیغاتی رساندن پیام برند یا محصول به بازار هدف و مخاطب است و باید توجه داشت که کمپین باید مطابق با استراتژی بازاریابی شرکت طراحی شده و به اجرا درآید. هدف کمپین برنامه ریزی بودجه تبلیغاتی و استفاده به بهترین شکل ممکن است.


اینکه محصولات و  نوع خدمات یک شرکت یا برند تا چقدر فوق العاده هستند بی اهمیت نیست ولیکن؛ اگر این محصولات را درست تبلیغ نکنند هیچ کس در مورد این محصولات چیزی نخواهد دانست و در نتیجه فروشی صورت نمیگیرد. هدف از هر کمپین تبلیغاتی دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن و جذب حد اکثری مشتریان جدید با هزینه ای متناسب است.

شاید در نگاه اول هزینه بالایی برای ساخت کمپین باید پرداخت شود ولیکن چندبرابر این هزینه دوباره به حساب شما باز میگردد.
از این رو همکاران ما در بخش کمیپین های تبلیغاتی شرکت اوتیس آماده ارائه بهترین ایده ها نسبت به بودجه شما و اجرای درست کمپین می باشند.


ورود


ورود
ویرایش شماره
ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه
تمامی حقوق این سایت متعلق به outis.ir