طراحی لوگوی قبل از راه اندازی کسب کار

قبل از راه اندازی کسب کار چکار باید کرد.

چه چیزی باعث می شود یک لوگو موفق شود در حالی که یک لوگوی دیگر شکست می خورد؟
بدیهی است که کیفیت محصول، خدمات مشتری و در دسترس بودن همه عوامل مهم در موفقیت هر شرکت یا برند است. اما اگر همه موارد فوق برابر با یکدیگر باشند، چه چیزی در یک دریای وسیع رقابت یک محصول یا برند را از هم جدا می شود؟
یک آرم موثر می تواند گاهی اوقات شما را متمایز از دیگر رقیبان و شرکت ها کند .بعضی از لوگوهای پایدار جهان را در نظر بگیرید. آنها از اشکالی در لوگو استفاده می کنند که نه تنها متمایز و چشمگیر هستند، بلکه معنی دار و قابل توجه است.
لوگو
یک پرچم و هویت برای شما و محصولات شما است، متمایز و دور بودن از تکراری شدن لوگو شما را نسبت به دیگران متفاوت می کند و لوگو شما می تواند این متفاوت بودن را نشان دهد. و در نتیجه برای مشتریان جذاب تر باشید.
طراحی لوگو شما حکم یک دروازه بان را برای تیم شما دارد.اگر لوگویی خوبی داشته باشید ۸۰% راه را درست رفته اید.


توضیحات برای عکس ثبت نشده

اولین قدم در طراحی یک لوگو خوب دانستن نیاز است. هنگام طراحی لوگو، از خودتان بپرسید که چه معنایی یا پیامی دارد و باید چه ارتباطی برقرار کند. لوگوی بیش از یک تصویر ساده است. لوگو هویت عمومی یک نام تجاری است. قبل از شروع طراحی لوگو، بسیار مهم است که آنچه را که نام تجاری ارائه می دهد و به چه کسی آن را در نظر بگیریم. آیا باید توسط یک احساس خاص یا یک ابزار خاص لوگو نمایش داده شود؟ یک لوگو موثر لازم نیست که یک محصول یا شرکت را نمایش دهد و بیشتر آن را نداشته باشد.
لوگو
ها انتقال پیام یک نام تجاری هستند، آرم ها و لوگوها ساده قابل تشخیص و قابل یادآوری هستند. گاهی اوقات طراحان لوگو سعی می کنند بیش از حد ارتباط برقرار کنند، ایجاد یک طراحی لوگو بسیار پیچیده برای مخاطبان نیازمند یک رمزگشایی پیچیده است که شاید مخاطبان لوگو شما توان تشخیص آن را نداشته باشند. یک بیلبورد را در اوتوبان در نظر بگیرید مخاطبان شما بین ۷۰ تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت تصویر لوگو شما را می بینند حال اگر شما لوگوی پیچیده ای داشته باشید جز یک نقطه سیاه چیزی دیده نمی شود.اکثر برندهای بزرگ از طراحی های لوگو ساده استفاده می کنند.

توضیحات برای عکس ثبت نشده

مشتریان بر اساس نوع طراحی لوگو و برندینگ یک محصول ، کالا را خریداری میکنند.برای مثال شما اگر یک نوشابه متفرقه را در بسته بندی کوکاکولا و پپسی بریزید در برخورد اول شاید مشتریان شما تفاوت طعم را احساس نکنند و صرفا با انتخاب برند و لوگو آن شرکت از آن محصول خریداری کنند.
اگر رقبای شما عموما از لوگوی مستطیل شکل استفاده می کنند شما مجبور به تکرار این روند نیستید و شاید با یک طراحی لوگو مربع شکل متمایز جلوه کنید.
در طراحی لوگو نباید سلیقه شخصی را در نظر گرفت شما با توجه به شرایط سنی ، فرهنگی و جغرافیایی استفاده کنندگان محصول باید لوگویی طراحی کنید که به چشم مخاطبان خود جذاب باشد حتی اگر آن لوگو از نظر شما جذابیتی ندارد.
طراح لوگو
در بین ما زیاد است ولی این که آیا لوگو شما موفق است را زمان ثابت می کند. ولیکن بهتراست قبل از معرفی لوگو خود به بازار مشتریان سعی بر هرچه بهتر بودن لوگو خود بکنید.به مرور زمان اگر لوگو شما نیاز به بازنگری و به روز رسانی دارد آن را انجام دهید. زمانی که شما یک لوگو طراحی میکنید باید لوگویی انعطاف پذیر طراحی کنید لوگو شما ساختارش باید به شکلی باشد که مخاطبان در محیط های مختلف آن را تشخیص بدهند برای مثال ممکن است لوگوی شما در وب سایت ، بسته بندی ، کاتالوگ ، بروشور و بر روی بیلبوردها قرار بگیرد طراحی لوگو شما در تمام محیط های تبلیغاتی باید قابل تشخیص باشد. امید است با این مقاله طراحی لوگو تصمیمات درستی در طراحی لوگو بگیرید.
شرکت اوتیس گرافیک اصفهان
آماده ارائه یک طراحی لوگو مناسب به شما است و در راه طراحی لوگو مناسب برند شما همراه شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به outis.ir