گروه گرافیک اوتیس

گروه مشاوران طراحی اوتیس با استفاده از توانایی های طراحان حرفه ای و خلاق و متخصص در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان، طراحی لوگو حرفه ای در اصفهان ، طراحی لوگو در تهران ، طراحی پوستر در اصفهان ، طراحی پوستر تبلیغاتی، چاپ پوستر با کیفیت و تخصصی، طراحی و چاپ در اصفهان، خدمات طراحی سایت در اصفهان و بهینه سازی سایت در اصفهان، طراحی و چاپ سررسید، طراحی و چاپ ست اداری، طراحی و چاپ جعبه در اصفهان، طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی، طراحی و چاپ تقویم رومیزی، خدمات مالتی مدیا، طراحی و چاپ لیبل سی دی، چاپ زونکن اختصاصی، خدمات عکاسی صنعتی، عکاسی صنعتی حرفه ای، غرفه سازی نمایشگاهی در اصفهان، استند نمایشگاهی، غرفه آرایی نیز از دیگر خدمات گروه طراحی و چاپ اوتیس اصفهان می باشد.

همه
طراحی لوگو
کاتالوگ
بروشور
چاپ
ui/ux
تبلیغات
متفرقه
طراحی لوگو
همه

۹ اشتباه رایج در طراحی لوگو

نقض حق کپی برداری و علامت تجاری در اینترنت، نه فقط برای طراحی، بلکه برای همه چیز از رسانه ها تا ایده ها و مالکیت معنوی است. گاهی به دلیل هزینه کم کار فرما برای طراحی لوگو ، طراحان گرافیک شروع به کپی برداری از دیگر طرح های لوگو میکنند. که این یک اشتباه بزرگ در طراحی لوگو است. زیرا لوگو هویت یک برند است و هویتی که دزدی باشد اعتبار یک برند را نابود خواهد کرد. شما به عنوان یک طراح باید اصول اخلاقی را رعایت کنید.

طراحی لوگو
همه

تمام آنچه درمورد طراحی لوگو باید بدانید.

آیا نیاز به طراحی لوگوی جدید دارید؟ ما قبل از شروع پروژه هویت نام تجاری، باید همه چیز را بدانیم. چه چیزی لوگوی یک برند را شناخته شده می کند؟ و مهمتر از همه، چگونه می توان بهترین لوگو را برای یک نام تجاری یا محصول طراحی کرد؟ در این مقاله، ما به این دو سوال و خیلی بیشتر از این ها در زمینه طراحی لوگو پاسخ خواهیم داد. ما به بررسی جزئیات هر عنصر طراحی آرم می پردازیم: تحقیق و استراتژی، تایپوگرافی، شکل و نمادگرایی، نظریه رنگ و در نهایت طراحی لوگو به سبک های روز.

همه
طراحی لوگو

تاثیر فرم و شکل در طراحی لوگو

هیچ لوگویی اتفاقی خلق و موفق نمیشود!! هر طراح لوگوی حرفه ای میداند که انتخاب رنگ، جایگزینی مناسب، استفاده درست از فرم و شکل در لوگوی ارتباط متقابلی با موفقیت یک لوگو دارد. طراحی لوگو برای یک برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است مانند یک رهبر برای یک کشور. لوگو بعنوان اصلی ترین مولفه هویت یک برند می باشد. چنانچه طراحی لوگو به شکلی صحیح و استاندارد انجام شود، نقشی مهمی در ارتقا جایگاه برند خواهد داشت .

همه
طراحی لوگو

مفهوم طراحی لوگوی خودروهای خارجی

مفهوم طراحی لوگوی بنز Mercedes Benz موسس شرکت بنز کارل بنز” و “گوتلیب دایملر” هستند، اسم مرسدس بنز از روی اسم دختر کارل بنز انتخاب شده، این لوگو کنونی در سال ۱۹۳۳ طراحی شده و در آن یک حلقه ای به دور آن ستاره اضافه شده است. مفهوم طراحی لوگو بی ام دبلیو BMW شرکت بی ام دبلیو قبل از ورود به صنعت تولید خودرو مشغول تولید پروانه موتورهای هواپیما بوده و طراحی لوگو این شرکت ...

همه
طراحی لوگو
متفرقه

طراحی لوگو مک دونالد

مک دونالد یکی از معروف ترین برندهای دنیاست و در بسیاری از نقاط دنیا، شعبه هایی از این فست فود زنجیره ای وجود دارن و کاملا شناخته شده هست. اولین چیزی که با شنیدن اسم مک دونالد به یاد میارین، لوگوی بسیار ساده و جذاب شرکت مک دونالد است. اما لازم است بدانیم طراحی لوگو برای این برند در ابتدا به این شکل نبوده و از سال ۱۹۴۰ تا امروز دستخوش تغییراتی شده است. همان طور که قبلا در این سایت اشاره کردیم، طراحی مجدد لوگو نیاز به دانش کافی دارد و نباید بی گدار به آب زد. با بررسی تغییرات ایجاد شده در طراحی لوگو مک دونالد به این نکته پی خواهیم برد که در طراحی مجدد لوگو تمام اصول رعایت شده و نتیجه ی مطلوبی بدست آمده است.

بروشور
همه

طراحی بروشور،چاپ بروشورو، بروشور چیست؟

بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات، توضیحات محصول و… می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده محصولات به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می شود. در واقع در بروشور و کاتالوگ بیشتر به جنبه های تبلیغاتی و جذب مشتری محصول پرداخته می شود تا جنبه های فنی و ویژگی‌های فنی کالا. تولید یک محصول عالی یا ارائه خدمات بی نظیر، معرفی شرکت تولید کننده، طیف محصولات، تاریخچه و توضیحات بیشتر در مورد کالا یا خدمات، دست به دست هم می دهند تا فروش انجام شده و تجارت شماوسعت پیدا کند. بروشور که به معنای جزوه و دفترچه است، به محصولی گفته می شود که توضیحات جامع و کاملی در مورد یک موضوع یا فرایند ارائه کند، که با مجموعه ای از تصاویر تکمیل می شود.

همه
کاتالوگ

چاپ و طراحی کاتالوگ

کاتالوگ یا کالانما کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌باشد.کاتالوگ از طرف تولید کننده محصول، ارائه دهنده خدمات به مصرف کننده، جهت معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود. کاتالوگ محصولی است که از بسیاری جهات دارای تشابه‌های قابل توجه با بروشور است. ولی تفاوت اصلی آن با بروشور در چگونگی معرفی موضوع است. موضوع در طراحی کاتالوگ بصورت فهرست وار معرفی می‌شود. به عبارت دیگر، در کاتالوگ تنها فهرستی معمولاً مختصر از موضوع را ارائه می گردد، در حالی که در طراحی بروشور مطلب بطور مفصل و دقیق طرح می شود. این تفاوت کلیدی می تواند تعیین کننده ی تفاوت کاربرد کاتالوگ نیز باشد.

طراحی لوگو
همه

معنا و مفهوم پنهان در طراحی لوگو برای ارائه

طراحی لوگو با بهترین شکل ممکن یک مسئله است و توضیح دادن و متقاعد ساختن مشتری یک مسئله دیگر است. یکی از بزرگترین مشکلاتی که اغلب طراحان گرافیک با آن مواجه هستند، عدم توانایی برقراری ارتباط با مشتری و ارائه ی صحیح طرح است. با ارائه ی نادرست طراحی لوگو، نه تنها نمی توانید مشتری رو راضی کنید، بلکه موجب سردرگمی مشتری هم میشوید و گاهی مجبور به دوباره کاری و طراحی مجدد لوگو خواهید شد. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه ی ارائه و توضیح مفاهیم پنهان در طراحی لوگو را به شما توضیح داده و در این راه همراه شما باشیم. پس با اوتیس گرافیک همراه باشید.

همه
کاتالوگ

انواع ابعاد چاپ کاتالوگ و کتاب

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید اطلاعات و محصولات خود را به صورت یک کتاب چاپی، کاتالوگ چاپی و یا بروشور طراحی کرده کرده و اطلاعات دقیقی از سایز بندی برای چاپ نداشته باشید. اگر سایز طراحی کاتالوگ و بروشور و یا طراحی کتاب و جلد کتاب شما اشتباه باشد و اطلاعات دقیقی از سایز بندی و چیدمان درست طراحی نداشته باشید ممکن است هزینه اضافی برای خرید کاغذ پرداخت کنید. ما در این مقاله که توسط تیم حرفه ای اوتیس گرافیک اصفهان تهیه شده سعی بر این داریم که بهترین ابعاد چاپ کاتالوگ و بروشور و چاپ کتاب را برای شما توضیح داده تا دیگر نگرانی در این مورد نداشته باشید و به راحتی و با انتخاب قطع مناسب چاپ به طراحی کاتالوگ و بروشور خود بپردازید.

چاپ
همه

چاپ ۴ رنگ و چاپ طلایی چیست؟

در تعریف اولیه چاپ چهاررنگ می توان گفت که چاپ چهاررنگ تشکیل شده از ۴ رنگ اصلی که میتوان از ترکیب این ۴ رنگ رنگهای متفاوتی ساخت . شما با استفاده از ۴ رنگ می توانید تمام رنگ های اصلی را تولید کنید در چاپ چهاررنگ از رنگها آبی ، قرمز، زرد و مشکی استفاده می کنید . سه رنگ اول رنگ های اصلی چاپ و مشکی رنگ مکمل است . شما اغلب ۴ رنگ چاپ را به عنوان «CMYK» می شنوید. cmyk مخفف سیان، قرمز، زرد و سیاه است. از این چهار رنگ، ما می توانیم تقریبا هر رنگی را در رنگین کمان عرضه کنیم. شاید برای شما سوال پیش بیاید...

همه
طراحی لوگو

اجزای طراحی لوگو

اولین مسئولیت یک طراح هویت بصری (طراح لوگو)، تحلیل فضای رقابتی مشتری هست. این امر در شرایط کسب‌وکار یک حسابرسی رقابتی نامیده می‌شود، در این فرایند شما به فضای رقابت نگاه می‌کنید و می‌بینید چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهند، استراتژی برند آن‌ها چیست و موقعیت آن‌ها کجاست. یکی از اهداف این کار، شناسایی یک استراتژی دیداری برای متمایز کردن مشتری در فضای رقابتی است. بیش از تصور شما، برخی صنایع دارای هویت‌های بصری (طراحی لوگو) شده‌اند؛ که ازنظر طراحی بد است، زیرا این امکان را به مشتری نمی‌دهد که انتخاب‌های مشخصی را بر اساس تصویر کسب‌وکار تعریف کند. این تعاریف طولانی برای گفتن این موضوع بود که لوگوها اشباع‌شده‌اند؛ اما این چیز بدی نیست چون...

چاپ
کاتالوگ
همه

۱۴ نکته کلیدی و آموزشی درباره کاتالوگ

سفارش دهنده هستید یا طراح، مدیر تبلیغاتی یا صاحب کسب و کاری شخصی، فرقی نمی کند، قطعا سرو و کارتان با این کلمه می افتد «کاتالوگ». در مقاله ی پیش رو چهارده باید و نباید و نکته کلیدی را در رابطه با ابعاد مختلف کاتالوگ، این کالای مهم تبلیغاتی ارائه خواهیم داد. اما پیش از آن، تعریفی کوتاه از یک طراحی کاتالوگ مفید خواهد بود. کاتالوگ (Catalog) کتابچه ای تبلیغاتی است که برای ایجاد رابطه بین تولید کنندگان و مشتریان به وجود آمده و اغلب به صورت چاپی در دسترس مشتریان، فروشندگان و بازاریابان قرار می گیرد. (عبارت کتابچه اصطلاح است زیرا ممکن است برگ های یک کاتالوگ به صورت تا شده و بدون صحافی کتابچه ای باشد) کاتالوگ، راهنمای تبلیغاتی محصولات یک کارخانه یا خدمات یک شرکت است. در کالای تبلیغاتی مشخصات کالا، اعم از نام و اندازه و مدل و ویژگی های آن به واسطه متن و تصویر به همراه خصوصیات فنی کالا درج می شود تا خریدار بتواند از آن به عنوان کارنمای آن تولیدات استفاده کند.

همه
طراحی لوگو

تفاوت لوگو ، لوگوتایپ ،نشانه و نماد در اوتیس گرافیک

لوگو و لوگوتایپ ، نشانه، نماد و .. علامتی گرافیکی است که توسط شرکتها، موسسات سازمانها و یا اشخاص برای متمایز سازی کسب و کار خود از دیگر کسب و کارها استفاده میکنند.که میتواند یک سمبل برای آن سازمان و یا ایکونی از نام تجاری ان باشد. در ایران معمولا سفارش دهندگان لوگو میخواهند نام برند انها با ترکیب خاصی به گونه ای قرار گیرد که هم نمادی از برند باشد و هم نام انها را شامل شود و خوانایی بالایی هم داشته باشد.اما در کشورهای دیگر لوگو ممکن است هیچ ارتباطی با نام برند نداشته باشد و شامل مفاهیم پنهانی در خود باشد، مانند لوگو BMW یا لوگو مرسدس بنز که ارتباطی با نوع نوشتار نامشان ندارند به همین منظور میتوانید مقاله طراحی لوگوی خودروهای خارجی را بخوانید

چاپ
کاتالوگ
همه

کاتالوگ چیست

کاتالوگ نوعی رسانه‌ی چاپی تبلیغاتی است که شرکت‌های بزرگ تولیدی و یا خدماتی، برای معرفی مجموعه محصولات خود از آن استفاده می نماید. در واقع طراحی کاتالوگ به مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم گفته می شود که جهت معرفی محصولات و یا خدمات یک شرکت، یک واحد تولیدی و ... طراحی و اجرا می گردد. زمان خلق و استفاده از طراحی کاتالوگ به ابتدای قرن بیستم باز میگردد. در آن دوره معمولا از سوی اقشار متمول و توانمند مورد سفارش قرار می گرفت تا ابزاری برای تبلیغات حرفه ای در آن دوره باشد.

همه
چاپ
کاتالوگ

۱۰ نکته مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ محصولات، یک راه بسیار خوب برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است و به مشتریان نیز این فرصت را می دهد تا با شما و محصولاتتتان آشنا شوند. کاتالوگ در عین حال، این امکان را به شما می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که تا به حال، پایشان را در فروشگاه شما نگذاشته اند. اگر به درستی بدانید چه چیزی را و به چه صورت باید در کاتالوگ محصولات خود قرار دهید، مطمئن باشید به یک ابزار بازاریابی خوب دسترسی پیدا کردید. در این مقاله ۱۰ نکته مفید درباره آموزش طراحی کاتالوگ محصولات آورده شده است که امیدوار هستیم برای طراحان مفید باشد، اما شاید بد نباشد

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای رایگان؛ حقیقت یا شعار تبلیغاتی؟

همان طور که بارها در مطالب قبل درباره ی اصول طراحی لوگو و معرفی انواع لوگو اشاره کردیم، لوگو تنها یک نماد و المان گرافیکی ساده نیست، بلکه یک نماینده از برند می باشد که با کاملا منحصر به فرد بوده و نقش مهمی در ماندگاری نام برند در ذهن مخاطب دارد. بدون شک طراحی چنین المان و نمادی نیاز به داشتن دانش و هنر داشته و یکی از سخت ترین کارها در زمینه ی طراحی گرافیک به شمار می آید. حال سوال این است که آیا طراح گرافیک که برای طراحی لوگو حرفه ای زمان زیادی را اختصاص میدهد، حاضر است در ازای انجام این کار هیچ دستمزدی را دریافت نکند و وقت و هنر و دانش خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار دهد؟ انجام کار حرفه ای رایگان نه تنها در طراحی گرافیک، بلکه در هر کسب و کار دیگری کاملا بی معنا بوده و بیشتر از اینکه حقیقت باشد، بیشتر شبیه به یک شعار تبلیغاتی می باشد.

چاپ
کاتالوگ
همه

طراحی کاتالوگ حرفه ای

شاید در مرحله اول طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ کار آسانی به نظر برسد ولیکن طراحی و چاپ کاتالوگ خود به تنهایی مراحل پیچیده ای دارد و یکی از دشوارترین کارها در حرفه طراحی گرافیک است. با پیشرفت تکنولوژی و افزاریش روز به روز قیمت ها و همچنین کاغذ مخصوص چاپ کاتالوگ یک اشتباه می تواند ضرر های مالی زیادی برای شما و برندتان داشته باشد. ما در این مقاله به مرور مراحل تولید و چاپ کاتالوگ حرفه ای می پردازیم تا شما صاحبان شرکت ها و برند ها از این مراحل چاپ کاتالوگ حرفه ای در تولید و طراحی کاتالوگ خود بهره مند شوید.

تبلیغات
همه

انواع روش های تبلیغاتی چاپی و اینترنتی

تبلیغات از لحاظ روشن ساختن ویژگی های محصول یا سرویس به مشتری نقش مهمی دارد. صرف نظر از انواع تبلیغات، مشتری با قرار گرفتن در معرض آگهی ها اعم از چاپ و تبلیغات و فضای مجازی از طریق مراحل خاصی از آگاهی می گذرد. با درک نیازهای فعلی بازار فروش، این مقاله با هدف بررسی رابطه بین سه نوع آگهی و تأثیر آنها بر نگرش مشتریان در وب سایت اوتیس قرار گرفت. داده ها و بررسی و اطلاعات با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی جمع آوری شده است. نتیجه این تحقیق نشان می دهد که مصرف کنندگان در مقایسه با رسانه ها و تبلیغات چاپی و آن را با توجه به رشد سریع کاربران اینترنت، جالب تر کرده اند. در نهایت، بر اساس یافته ها، برخی از توصیه ها پیشنهاد شده است.

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگوهای بی حیاء و نامناسب در جهان

بازاریابان می‌گویند طراحی یک لوگوی خوب که در ذهن مشتریان بماند، می‌تواند باعث موفقیت یک برند شود. یک لوگوی خوب نماینگر کسب و کار شماست و لوگو معیارهای اساسی شرکت یا کار شمارو نشان می‌دهد شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با مشاهده بعضی از لوگو های طراحی شده توسط طراحان لوگو متوجه شده باشید که آن لوگو ، دارای مفهوم دیگری است.در بعضی مواقع طراحان لوگو ناخواسته طراحی لوگویی انجام می دهند که مفهوم و معنای ناپسند و حتی غیر قانونی و جنسی در آن ها وجود دارد.

چاپ
همه

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که هنگامی که کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزیت ، ست اداری، پوستر و ....را طراحی میکنید برای چاپ این طرح ها دچار سردرگمی شده باشید. زمان مراجعه به مراکز چاپ با ارائه پیشنهادهای چاپی چاپخانه ها تفاوت آن را درک نکرده باشید و تصمیم درست برای چاپ محصولات خود نگرفته باشید که باعث ضرر های مالی و کیفیت چاپی شما می شود. ما در این مقاله که به صورت اختصاصی از گروه طراحی و چاپ اوتیس اصفهان خدمت شما ارائه می دهیم سعی داریم مهمترین تفاوت های چاپ افست و چاپ دیجیتال را به شما ارائه دهیم.

طراحی لوگو
همه

طراحی لوگوی قبل از راه اندازی کسب کار

چه چیزی باعث می شود یک لوگو موفق شود در حالی که یک لوگوی دیگر شکست می خورد؟ بدیهی است که کیفیت محصول، خدمات مشتری و در دسترس بودن همه عوامل مهم در موفقیت هر شرکت یا برند است. اما اگر همه موارد فوق برابر با یکدیگر باشند، چه چیزی در یک دریای وسیع رقابت یک محصول یا برند را از هم جدا می شود؟ یک آرم موثر می تواند گاهی اوقات شما را متمایز از دیگر رقیبان و شرکت ها کند .بعضی از لوگوهای پایدار جهان را در نظر بگیرید. آنها از اشکالی در لوگو استفاده می کنند که نه تنها متمایز و چشمگیر هستند، بلکه معنی دار و قابل توجه است. لوگو یک پرچم و هویت برای شما و محصولات شما است، متمایز و دور بودن از تکراری شدن لوگو شما را نسبت به دیگران متفاوت می کند و لوگو شما می تواند این متفاوت بودن را نشان دهد. و در نتیجه برای مشتریان جذاب تر باشید.

همه
طراحی لوگو

۴ نرم افراز برتر طراحی لوگو در سال ۲۰۱۸

شاید برای شما هم پیش آمده باشد هنگام طراحی لوگو و اجرای لوگو برایتان سوال پیش آمده که با چه نرم افزاری لوگو و آرم خود را طراحی کنید. ما در این مقاله به معرفی ۴ نرم افزارحرفه ای طراحی لوگو می پردازیم. برای طراحی لوگو نرم افزارهای زیادی طراحی شده، ولی تمامی نرم افزارهای نیاز طراحان گرافیک و بخصوص طراحان لوگو را تامین نمی کند.

چه لوگویی مناسب شغل ما هست

یکی از تصورات نادرست در زمینه طراحی لوگو این است که لوگو را میتوان بسیار سریع و بی دردسر طراحی کرد. طراحی لوگو یکی از پیچیده ترین شغل ها است زیرا یک طراح لوگو باید علاوه بر استعداد و مهارت در طراحی لوگو موارد دیگری مانند روانشناسی رنگ ، روانشناسی مخاطبین و اطلاعات جامع از سیاست یک بازار کسب و کار را نیز داشته باشد. اما سوال اصلی که ما شاید از خود بپرسیم این است که چه طراحی لوگویی برای کسب و کار ما مناسب تر است و با طراحی کدام لوگو امکان بیشتر شناخته شدن برند خود وجود دارد.

متفرقه
همه

بیوگرافی مصطفی اسدالهی

استادمصطفی اسدالهی در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۲۹در تهران متولد شد.وی فارغ التحصیل از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۵ و نیز فارغ التحصیل دانشگاه سوربن پاریس در سال ۱۳۵۹ است. استاد اسدالهی از جمله موسسان انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران بوده‌است. از دیگر سمت ها و افتخارات استاد اسدالهی در بخش گرافیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همه

پانتوون رنگ سال ۲۰۱۹ رنگ خوشبختی است.

برای انتخاب رنگ سال ۲۰۱۹ کارشناسان پس تحقیق و بررسی نتوانستند رنگ مشخصی پیدا نکردن و برای پیدا کردن این رنگ مجبور به سفر به زیر اقیانوس ها شدند تا رنگی را انتخاب کنند که مناسب رنگ سال ۲۰۱۹ باشد. شرکت استاندارد رنگ Living Coral، یک سایه پرتقال با رنگ طلایی را به عنوان Pantone Color of the Year ۲۰۱۹، امسال منتشر شد. در ادامه مسیر انتخاب رنگ ۲۰۱۸ روند انتخاب رنگ با الهام از طبیعت ادامه دارد.

همه
طراحی لوگو

چرا از لوگو های آنلاین استفاده نکنیم؟

ما در یک دوره زمانی زندگی می کنیم که طراحان لوگو نه تنها باید زیبایی را در لوگو طراحی کنند، بلکه باید درک عمیق تری از زمینه های مختلفی که در آن طرح ها ممکن است مورد استفاده قرار گیرد داشته باشند. پوستر، کارت های کسب و کار، علائم،وب سایت، تبلیغات و بسته بندی تنها چند نمونه از مکان های یک لوگو در آن قرار خواهد

همه
متفرقه

نیاز اولیه راه اندازی یک شرکت

در حال حاضر من به اطرافم نگاه می کنم و می توانم حداقل ۱۰ آرم مختلف را بدون تلاش زیاد شمارش کنم ... لوگو در سراسر زندگی ما پراکنده اند و در فرهنگ و نحوه زندگی ما قرار می گیرند. لوگو ها بر تصمیمات ما تاثیر می گذارند، ارتباط برقرار می کنند و ارزش های شرکت را نشان می دهند. اما واقعا ... هدف لوگو چیست و چرا خیلی اهمیت دارند؟ این مسئله ای است که طراحان گرافیک و صاحبان کسب و کار واقعا قبل از کار بر روی هویت نام تجاری خود نیاز دارند تا از آن آگاه باشند.

طراحی لوگوی گوگل

گوگل یک شرکت آمریکایی است که در حوزهٔ فناوری اطلاعات شامل جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است.بنیان گذاران شرکت گوگل لری پیج و سرگئی برین بودند که به نام مردان گوگل از آن ها یاد می شود . گوگل که معروف ترین موتور جستجو در جهان است با ۹۰% سرچ کاربران بالاترین سهام موتور های جستجو را در بین دیگر رقیبان دارد. لوگوی گوگل یکی از معروفترین لوگوهای جهان است و این معروفیت به دلیل بازدید بیش از اندازه این لوگو است. و این لوگوی امروزی قبل از این دچار تغییرات زیادی شده است.

همه
طراحی لوگو

راز طراحی لوگوی شرکت های خوراکی

طراحی لوگوی شرکت کوکاکولا کوکاکولا نام برند آمریکایی است که تولید نوشابه گازدار میکند.شرکت کوکاکولای آمریکا در سال ۱۸۸۶ شروع به تولید نوشابه های گازدار کرد.کوکاکولا برای اولین بار توسط جان پمبرتون داروساز آمریکایی و در شرکت مواد شیمیایی او ابداع شد. دکتر جان پمبرتون پس از اینکه قانون منع استفاده از نوشیدنی های الکی در سال ۱۸۸۶ به تصویب رسید تصمیم گرفت نوشیدنی های بدون الکل خود را روانه بازار کند. نام برند کوکا کولا از ترکیب دو جزء تشکیل دهنده این نوشابه گرفته شد.بخش اول کوکا از کوکائین که از برگ کوکا گرفته می‌شد....

همه
ui/ux

تجربه کاربریUX Design در وب سایت چیست ؟

شاید کلمه UX به گوشتان خورده باشد که مخفف User Experience design است و عموما در کنار UI که مخفف User Interface design است در طراحی وب سایت و اپلیکیشن قرار میگیرد. کلمه UX درمعنا کلمه به معنی طراحی تجربه کاربری گفته میشود، وقتی شما از یک محصول استفاده میکنید مشخصا هرچه طراحی بهتر و امکانات بهتری داشته باشد ارزش بیشتری برای یک مشتری دارد، به خلق هر چیزی که معنا و مفهوم و استفاده درستی داشته باشد تجربه کاربری می گویند.

همه
ui/ux

رابط کاربری یا UI Designer چیست؟

user interface یا رابط کاربری را به معنای ساده تر می توان اینگونه توضیح داد که به کلیه اعمالی که دسترسی کاربر را در استفاده از محصول راحت تر می کند ui یا همان رابطه کاربری می گویند. طراح ui design وب سایت به مسائلی همچون المان ها در کجای صفحه قرار بگیرد؟ اگر کاربر برروی یک دکمه کلیک کند چه اتفاقی می افتد؟ هشدارها چگونه نمایش داده شود ؟ دکمه تایید کجا باشد ؟ و .... می اندیشد. رابط کاربری خوب یعنی کار با آن وسیله یا وب سایت ساده باشد. طراح رابط کاربری عموما باید مسلط به نرم افزارهای گرافیکی برداری و پیکسلی باشد.زیرا این مقوله نیاز مند طراحی است.

همه
متفرقه
طراحی لوگو

نکات طراحی لوگو وبسایت

لوگوی یک وب سایت مهمترین عامل جذب کننده یک وب سایت است و نقش مهمی در جذب مشتری وب سایت دارد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید کتاب اولین چیزی که برایتان جذاب است طرح جلد کتاب بوده تا محتوای آن، طراحی لوگوی وب سایت هم مانند جلد یک کتاب در فروش دخالت مستقیم دارد. برای داشتن یک طراحی لوگو برای وبسایت خود باید نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه مناسبی در فروش از طریق وب سایت به دست بیاورید. در ادامه این مقاله به بررسی نکاتی در ارتباط با طراحی لوگوی وب سایت خواهیم پرداخت.

متفرقه
طراحی لوگو
همه

بهترین طراحان لوگوی ایرانی

بهترین طراح لوگوی ایرانی نام : مرتضی ممیز تاریخ تولد : ۴ شهریور ۱۳۱۵ محل تولد : تهران درگذشت : ۵ آذر ۱۳۸۴ حوزه فعالیت : طراحی گرافیک، طراحی لوگو، طراحی پوستر، ... استاد مرتضی ممیز یکی از معروف ترین و به اسم ترین افراد در حوزه گرافیک بود، وی که به پدر گرافیک ایران شناخته میشد با طراحی خود انقلابی در صنعت طراحی ...

طراحی لوگو
همه

تعریف لوگو و چرا برای شرکت طراحی لوگو انجام بدهیم؟

شاید برای شما سوال شده باشد که در دنیای امروز و در اطراف ما چرا تعداد زیادی لوگو وجود دارد. مغز انسان پیچیدگی های زیادی دارد و یکی از این پیچیدگی ها درک مفهوم و شناخت تصاویر است. کودکی را تصور کنید، شما هر روز به این کودک یک نوشته نشان دهید و تلاش کنید تا آن نوشته را تکرار کند ، بعد از مدتی کودک کلمه را تکرار می کند...

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو در اصفهان

شاید شما هم در گشت و گذار در شهر اصفهان به طرح های و فرم های مختلفی برخورده باشید، اصفهان یکی از شهرهای سنتی ایران با قدمت فروان در هنر ایران زمین است. از این رو افراد و شرکت های مختلف از هنر این و نقش های سنتی در طراحی لوگوهای اصفهان استفاده کرده اند. در ادامه به برسی لوگو در اصفهان خواهیم پرداخت.

همه
طراحی لوگو

نکاتی در باب طراحی لوگو

احتمالا این جمله به گوش تان خورده که چگونه تنها یک شانس برای ایجاد اولین نگاه خوب وجود دارد. برای یک کسب‌وکار کوچک، این فرصت تنها به صورت برندسازی رخ می‌دهد اما متاسفانه در اغلب موارد این فرصت به راحتی از کف می‌رود. تقریباً ۹۵ درصد از تجارت‌های کوچک دارای یک لوگوی ضعیف هستند و این به آن معنی است که لوگو یک برند خنثی یا منفی را ارائه می‌دهد. اگر کسب‌وکار شما هنوز چندان بزرگ نیست و تلاش می‌کند قدرت برند خود را در دست گیرد خبر خوبی است، چون نشان می‌دهد که قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید. یک برند قوی، الهام‌بخش مصرف‌کنندگانی می گردد که هیچ دانش یا تجربه قبلی با شرکت ندارند و هدفش این است مشتریان باور کنند که شما یک محصول یا سرویس خاص و منحصر بفرد را عرضه می دارید.

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو از نگاهی دیگر

هنگامی که به پیرامون خود چشم می اندازیم می‌توانیم به راحتی حداقل پانزده لوگوی متنوع را بدون تلاش زیاد بشماریم. لوگو‌ها همه جا پراکنده هستند و در فرهنگ و سبک زندگی ما جا باز کرده اند. آن‌ها بر تصمیمات ما تأثیر می‌گذارند، ارتباط برقرار می‌کنند و ارزش‌های یک شرکت را نشان می‌دهند و اغلب پر از معنا و مفهوم اند.

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو و جدیدترین سبک های طراحی ۲۰۱۸

طراحی لوگو مهمترین قسمت شروع فعالیت یک برند، سازمان، شرکت و موسسه است. از این رو باید با جریان روز همراه باشد و با پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین طراحی لوگو هم رو به پیشرفت و نوآوری شود. در ادامه مقاله طراحی لوگوهای روز، به بررسی برخی از بهترین لوگو های سال ۲۰۱۸ میپردازیم :

همه
متفرقه

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر یک تکنیک برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. به‌عنوان مثال، در تصویری که پخش می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو هستید.

همه
طراحی لوگو

روانشناسی طراحی لوگو

اسکار وایلد: مغز ما به گونه ای برنامه ریزی شده است که به رنگ ها پاسخ می دهند. رنگ ها تفکرات و احساسات ما را شکل می دهند. برا اساس تحقیقات صورت گرفته تاثیررنگ ها بیشتر ازیک حالت می باشد. رنگ ها این توانایی را دارند تا عادت های خرید ما را تغییر دهند. شاید عجیب به نظر برسد اما این امر حقیقت دارد که انتخاب رنگ مناسب می تواند شانس شناخته شدن برند شما و معروفیت آن را تا چندین درصد افزایش دهد و به طور مستقیم سبب جلب اطمینان بیشتر مشتریان شما گردد.

همه
طراحی لوگو

چرا شغل و کار شما نیاز به طراحی لوگو دارد ؟

امروزه داشتن یک لوگو، آرم و نشانه استاندار برای کسب کارهای کوچک و بزرگ یکی از نیازهای مهم به حساب می آید زیرا لوگو هویت یک کسب کار و نیز معرف آن شغل یا محصول است و باید کاملا متناسب با معیارها و حوزه فعالیت و متناسب مخاطب آن کسب کار طراحی شود از این جهت باید این امر توسط طراحان و گرافیست های حرفه ای و با دانش کافی در ضمینه طراحی لوگو و آرم در این حوزه انجام شود.

همه
طراحی لوگو

مشخصات یک لوگو ی خوب :

به طور کلی طراحی لوگو علاوه بر داشتن مشخصات مورد نظر شرکت یا برند ، باید در چارچوب قوانینی مشخص شده باشد تا بتواند تاثیر گذاری بهتری به مخاطب بدهد. هر لوگو باید برای خوب بود دارای مشخصاتی باشد که در ادمه مطلب به آنها اشاره خواهد شد.

همه
طراحی لوگو

بهترین لوگوهای دنیا

در دنیای امروزی نیاز هر سازمان برای شروع فعالیت خود داشتن یک نماد یا نشانه (لوگو) می باشد و همواره وظیفه طراحان گرافیک و رسالت کار گرافیک این است که به بهترین نحوه ممکن بیان کننده هویت سازمان در لوگوی طراحی شده را به نمایش بگذارند.

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو چیست؟

تصویری است ساخته شده به منظور هویت بخشیدن به یک سازمان می باشد. لوگو ها نشان دهنده ی نماد برند ها و یا هویت های سازمانی می باشد.شما به عنوان یک کسب و کار جدید نیازمند این هستید تا به دنیای دیجیتال امروز توجه ی کافی را داشته باشید.

همه
طراحی لوگو

ویژگی مهم طراحی لوگو و نشانه در طراحی سایت

طراحی لوگو ی شما در طراحی سایت محور اصلی فعالیت نام تجاری و برندسازی محسوب می شود. کسب و کار عالی نیازمند یک آرم عالی است. برای طراحی لوگوی مناسب شما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. که در ادامه مطلب این نکات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به outis.ir