توضیحات برای عکس ثبت نشده

گروه گرافیک اوتیس

گروه مشاوران طراحی اوتیس با استفاده از توانایی های طراحان حرفه ای و خلاق و متخصص در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان، طراحی لوگو حرفه ای در اصفهان ، طراحی لوگو در تهران ، طراحی پوستر در اصفهان ، طراحی پوستر تبلیغاتی، چاپ پوستر با کیفیت و تخصصی، طراحی و چاپ در اصفهان، خدمات طراحی سایت در اصفهان و بهینه سازی سایت در اصفهان، طراحی و چاپ سررسید، طراحی و چاپ ست اداری، طراحی و چاپ جعبه در اصفهان، طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی، طراحی و چاپ تقویم رومیزی، خدمات مالتی مدیا، طراحی و چاپ لیبل سی دی، چاپ زونکن اختصاصی، خدمات عکاسی صنعتی، عکاسی صنعتی حرفه ای، غرفه سازی نمایشگاهی در اصفهان، استند نمایشگاهی، غرفه آرایی نیز از دیگر خدمات گروه طراحی و چاپ اوتیس اصفهان می باشد.

همه
طراحی لوگو
کاتالوگ
بروشور
چاپ
ui/ux
تبلیغات
متفرقه
طراحی لوگو
همه

۹ اشتباه رایج در طراحی لوگو

نقض حق کپی برداری و علامت تجاری در اینترنت، نه فقط برای طراحی، بلکه برای همه چیز از رسانه ها تا ایده ها و مالکیت معنوی است. گاهی به دلیل هزینه کم کار فرما برای طراحی لوگو ، طراحان گرافیک شروع به کپی برداری از دیگر طرح های لوگو میکنند. که این یک اشتباه بزرگ در طراحی لوگو است. زیرا لوگو هویت یک برند است و هویتی که دزدی باشد اعتبار یک برند را نابود خواهد کرد. شما به عنوان یک طراح باید اصول اخلاقی را رعایت کنید.

همه
متفرقه
طراحی لوگو

نکات طراحی لوگو وبسایت

لوگوی یک وب سایت مهمترین عامل جذب کننده یک وب سایت است و نقش مهمی در جذب مشتری وب سایت دارد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید کتاب اولین چیزی که برایتان جذاب است طرح جلد کتاب بوده تا محتوای آن، طراحی لوگوی وب سایت هم مانند جلد یک کتاب در فروش دخالت مستقیم دارد. برای داشتن یک طراحی لوگو برای وبسایت خود باید نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه مناسبی در فروش از طریق وب سایت به دست بیاورید. در ادامه این مقاله به بررسی نکاتی در ارتباط با طراحی لوگوی وب سایت خواهیم پرداخت.

همه
طراحی لوگو
متفرقه

بهترین طراحان لوگو و بهترین لوگو های طراحی شده ایرانی

با گسترش کسب و کار و پیشرفت بازار فروش شرکت هایی که در این مسیر حرکت میکنند نیاز بیشتری را به طراحی لوگو حس می کنند . اینکه در این بازار رقابتی شما بتوانید موفق باشید به موارد زیادی احتیاج دارد که با مشاوره با شرکت اوتیس گرافیک ما به شما کمک خواهیم کرد که با رعایت یک سری از اصول اصلی و دیدگاه های بازریابی و دیجیتال مارکتینگ بهترین بازخورد را از بازار بگیرید. همچنین به دلیل این پیشرفت در بازار رقابتی افراد و کمپانی های فعالیت خود را در ضمینه طراحی لوگو شروع کرده اند.شرکت های طراحی لوگویی امروز در ایران فعالیت می کنند که با استفاده از طراح های گرافیک شروع به ثبت لوگو های جدید در ایران کرده اند . ولی آیا این لوگو ها مناسب کسب و کار شما هست ؟ آیا این لوگو ها دارای اصول اصلی گرافیک می باشند ؟

همه
طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو در ایران

نحوه قیمت گذاری لوگو بر اساس اصول مختلفی است که در ادامه به آن میپردازیم.هزینه طراحی لوگو در مرحله اول به جنس طراحی لوگو بستگی دارد. مسلما نحوه قیمت گذاری طراحی لوگو تصویری با طراحی لوگو نوشتاری متفاوت است . حتی اگر ریز تر به سبک طراحی لوگو توجه کنیم قیمت طراحی لوگو نوشتاری فارسی با دیگر زبان های مانند لوگو انگلیسی متفاوت خواهد بود . در مرحله دوم قیمت طراحی لوگو را زمان مشخص خواهد کرد.. مفهوم زمان در طراحی لوگو مساوی با قدرت در طراحی لوگو است. مسلما زمانی که یک طراح لوگو برای طراحی لوگو میگذارد بسیار مهم است و طراحی لوگویی که در یک روز طراحی می شود با طراحی لوگویی که در ۱۰ روز طراحی می شود متفاوت است . زیرا تعداد اتود لوگویی که توسط طراحی زده میشود بیشتر بوده و طراحی بهتری انجام خواهد گرفت.

قیمت طراحی لوگو در ایران
همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای فارسی

هر برندی یک شانس دارید تا با لوگوی خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. حال تصمیم گیری با صاحبان برند است که آیا میخواهند در میان بازار رقابتی کسب و کار برتری خود را نمایان کنند یا مانند دیگران یکنواخت باشند و برتری نداشته باشند. طراحی لوگوحرفه ای یک از تصمیم هایی است که شاید آینده برند شما را تغییر دهد. ممکن است شما برای طراحی لوگوی حرفه ای مجبور به پرداخت هزینه بالاتری نسبت به لوگو های سطحی باشید ولیکن روند طراحی لوگوی حرفه ای به شما کمک خواهد کرد که بهتر و برتر شناخته شوید و در نتیجه مشتریان بیشتری راجذب کسب و کار و فعالیت خود کنید.

همه
تبلیغات

۷ نکته مهم در تبلیغات

امروزه صنعت تبلیغات درحالی ‌که پشتوانه‌ی قدرتمندی برای تضمین کیفیت ندارد!، انواع محصولات گوناگون را (ایجاد برندیگ) به دنیا معرفی می‌کند این نتایج از آزمایش هزاران آگهی تبلیغاتی طی چندین سال به دست آمده است. تجربه نشان داده‌ است، تنها یک سوم از تبلیغات عرضه‌شده واقعا به نتیجه می‌رسد و بر نحوه خرید مشتری و انتخاب برند توسط او اثر مثبت و قابل قبولی می‌گذارند، در حالی که بسیاری از آگهی‌ها حتی تأثیر برعکس و منفی روی فروش و استفاده مشتری دارد! چنین اتفاقی چگونه ممکن است؟ پس آژانس های تبلیغاتی چه کاری انجام می دهند ؟ آیا شرکت‌ها به دنبال تبلیغات اثر گذارنیستند؟ البته که هدف یک آژانس تبلیغاتی تولید تبلیغات موثر است و برندها نیز به دنبال بهترین تبلیغات هستند، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد. اگر می‌خواهید از این موانع بگذرید و با خلق تبلیغات موثر و نیجه بخش عملکرد کسب‌ وکارتان را بهبود ببخشید، این مقاله را که توسط تیم اوتیس گرافیک جمع آوری شده را از دست ندهید.

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای رایگان؛ حقیقت یا شعار تبلیغاتی؟

همان طور که بارها در مطالب قبل درباره ی اصول طراحی لوگو و معرفی انواع لوگو اشاره کردیم، لوگو تنها یک نماد و المان گرافیکی ساده نیست، بلکه یک نماینده از برند می باشد که با کاملا منحصر به فرد بوده و نقش مهمی در ماندگاری نام برند در ذهن مخاطب دارد. بدون شک طراحی چنین المان و نمادی نیاز به داشتن دانش و هنر داشته و یکی از سخت ترین کارها در زمینه ی طراحی گرافیک به شمار می آید. حال سوال این است که آیا طراح گرافیک که برای طراحی لوگو حرفه ای زمان زیادی را اختصاص میدهد، حاضر است در ازای انجام این کار هیچ دستمزدی را دریافت نکند و وقت و هنر و دانش خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار دهد؟ انجام کار حرفه ای رایگان نه تنها در طراحی گرافیک، بلکه در هر کسب و کار دیگری کاملا بی معنا بوده و بیشتر از اینکه حقیقت باشد، بیشتر شبیه به یک شعار تبلیغاتی می باشد.

طراحی لوگو
همه

تمام آنچه درمورد طراحی لوگو باید بدانید.

آیا نیاز به طراحی لوگوی جدید دارید؟ ما قبل از شروع پروژه هویت نام تجاری، باید همه چیز را بدانیم. چه چیزی لوگوی یک برند را شناخته شده می کند؟ و مهمتر از همه، چگونه می توان بهترین لوگو را برای یک نام تجاری یا محصول طراحی کرد؟ در این مقاله، ما به این دو سوال و خیلی بیشتر از این ها در زمینه طراحی لوگو پاسخ خواهیم داد. ما به بررسی جزئیات هر عنصر طراحی آرم می پردازیم: تحقیق و استراتژی، تایپوگرافی، شکل و نمادگرایی، نظریه رنگ و در نهایت طراحی لوگو به سبک های روز.

همه
طراحی لوگو

تاثیر فرم و شکل در طراحی لوگو

هیچ لوگویی اتفاقی خلق و موفق نمیشود!! هر طراح لوگوی حرفه ای میداند که انتخاب رنگ، جایگزینی مناسب، استفاده درست از فرم و شکل در لوگوی ارتباط متقابلی با موفقیت یک لوگو دارد. طراحی لوگو برای یک برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است مانند یک رهبر برای یک کشور. لوگو بعنوان اصلی ترین مولفه هویت یک برند می باشد. چنانچه طراحی لوگو به شکلی صحیح و استاندارد انجام شود، نقشی مهمی در ارتقا جایگاه برند خواهد داشت .

همه
طراحی لوگو

مفهوم طراحی لوگوی خودروهای خارجی

مفهوم طراحی لوگوی بنز Mercedes Benz موسس شرکت بنز کارل بنز” و “گوتلیب دایملر” هستند، اسم مرسدس بنز از روی اسم دختر کارل بنز انتخاب شده، این لوگو کنونی در سال ۱۹۳۳ طراحی شده و در آن یک حلقه ای به دور آن ستاره اضافه شده است. مفهوم طراحی لوگو بی ام دبلیو BMW شرکت بی ام دبلیو قبل از ورود به صنعت تولید خودرو مشغول تولید پروانه موتورهای هواپیما بوده و طراحی لوگو این شرکت ...

همه
طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو، آموزش طراحی آرم

در زمانی که کسب و کار ها رو به فضای اینترنتی می رود وهمه شرکت‌ها و سازمان‌ها نیاز ضروری به وب سایت و حضور در شبکه‌های اجتماعی دارند، اهمیت نیازمندی به طراحی لوگو بیش از پیش به چشم می آید. در این میان طراحی یک لوگو مناسب و درخور با کسب و کار شما بسیار مهم است و اهمیت ویژه ای دارد. یک لوگو مشخص می‌کند که شما و کسب و کارتان چه هستید؟ و چه کاری انجام می‌دهید؟ بنابراین در این مطلب که شرکت طراحی لوگو اوتیس گرافیک آماده کرده است موارد مهم در رابطه با طراحی لوگو آموزش خواهیم داد. در طراحی لوگو ۴ نکته مهم وجود دارد: نکته اول، لوگوها فرستنده پیام یا در واقع مفهوم هر کسب و کار هستند. نکته دوم، گیرنده لوگو: کسی است که قرار است پیام به او انتقال داده شود. نکته سوم نیز همان پیامی است که ما می‌خواهیم از طریق طراحی لوگو به مخاطب لوگو و برند انتقال دهیم. نکته چهارم رسانه‌ای است که از طریق آن لوگو قرار است پیام را منتقل کند، منظور از رسانه بیلبورد، کارت ویزیت ، کاتالوگ ، بروشور، روزنامه ، مجله ، تلویزیون، سربرگ یک شرکت و ..می باشد.

همه
طراحی لوگو
متفرقه

چرا باید برای خود لوگو طراحی کنیم ؟

هنگام طراحی لوگو شخصی نکات زیر را به یاد داشته باشید در این وضعیت سه عامل ممکن است موجب نارضایتی و تغییر مداوم لوگو و در نتیجه طراحی لوگو جدید شود: ۱. نزدیک بودن مداوم شما به پروژه طراحی لوگو و دسترسیِ بدون واسطه به آن ۲. ایده‌آل گرایی در لوگو ۳-نداشتن تخصص کافی در طراحی لوگو این سه مورد کنار هم می‌توانند بسیار مخرب باشند اما قرار نیست در این سه غیر قابل تغییر باشند. با استفاده از روش‌های زیر هرچه زودتر لوگوی شخصی خودتان را طراحی کنید.

چرا باید برای خود لوگو طراحی کنیم ؟
طراحی لوگو
متفرقه
همه

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان، طراحی لوگو ۱۰۰ هزارتومانی،لوگو رایگان

امروزه با کمی گشت و گذار در دنیای وسیع وب و مشاهده و سرچ وب سایت های متفاوت در زمینه طراحی لوگو، به کلماتی برخورد خواهیم کرد که شاید کمی تعجب آور باشند مانند طراحی لوگو ارزان، لوگو ارزان، طراحی لوگو ۱۰۰ هزارتومانی، طراحی لوگو زیر ۲۰۰ هزارتومان، طراحی لوگو آنلاین،طراحی لوگوی آنلاین ارزان و ..... اما سوالی که برای اکثر کاربران وب سایت ها گرافیکی و طراحی لوگو پیش می آید این است که دلیل نوشتن این کلمات و قبول سفارش طراحی لوگو ارزان یا لوگورایگان چیست؟ در ادامه این مقاله که به موضوع وب سایت های طراحی لوگوی آنلاین و طراحی لوگو ارزان میپردازد و قصد داریم دلیل ارزان بودن لوگو را برای شما به صورت واضح تر بیان کنیم.

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان، طراحی لوگو ۱۰۰ ه
همه
طراحی لوگو

طراحی مجدد لوگو یا بازسازی لوگو

ایجاد یک لوگو می تواند یکی از سرگرم کننده ترین و پر فشار ترین قسمت های راه اندازی یک نام تجاری و یا کسب و کار باشد. این اولین چیزی است که مردم متوجه آن میشوند، و هیچ شکی نیست که برند و فعالیت شما توسط لوگوی شما قضاوت می شود. ما به تازگی تحول برخی از آرم های شناخته شده در جهان را مورد بررسی قرار داده ایم و این جالب است که چگونه درک ما از این برند های بزرگ ممکن است متفاوت با لوگوی اصلی آن برند باشد. بر طبق تحقیق یک شرکت بزرگ طراحی گرافیک لوگو باید فریبنده باشد تا مخاطب خود را درگیر فکر کردن کند. یک برند بزرگ باید لوگویی طراحی کند که مخاطبانش آن را مورد بررسی قرار بدهند ولی بهتراست ازنامفهوم بودن لوگو خودداری کرد.

همه
طراحی لوگو
متفرقه

ثبت لوگو

لوگو ، نشانه به نمادی گفته می شود که معرف یک کسب و کار یا شخص باشد. لوگوها معمولاَ به گونه ای طراحی می شوند که در عین سادگی ظاهری دارای بیشترین اطلاعات باشند و نشانه های تصویری ( معمولاَ با هدف تبلیغاتی ) هستند و بدین ترتیب عامل متمایز شدن آن محصول در بازار و به نوعی عامل اصلی جذب مشتریان و خریداران می شوند. البته خود لوگو هم به چند دسته مختلف تقسیم می شود که دارای تفاوت های است.

همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو شرکت

زمانی که شما قصد ثبت و تاسیس یک شرکت را دارید یکی از مواردی که به آن نیاز دارید طراحی لوگو شرکت است. طراحی لوگو شرکت شما نشانه شخصیت و هویت شما خواهد بود. برای طراحی لوگو شرکت باید مواردی را رعایت کنید که مشتریان و مخاطبین شرکت شما حس اطمینان و ثبات شرکت به آن ها القا شود. لوگو یکی از اقدامات بسیار مهم و عنصر اصلی گرافیکی و تبلیغاتی در دنیای تجارت است .هنگام ثبت شرکت افراد ابتدا یک طرح مبتدی لوگو را طراحی و صرفا برای اینکه مجوز یا ثبت را بگیرند. این کار بزرگترین اشتباه مدیران کسب و کار در عرصه حرفه ای گری و دنیای رقابت است چرا که در آینده به طور حتم نیاز به طراحی لوگو شرکت بصورت حرفه ای پیدا می کنید. این امر باعث ضرر های مالی و کاری می شود زیرا شما دو بار اقدام به طراحی لوگو می کنید و همچنین مشتریانی که با لوگو اول شما را می شناسند از دست خواهید داد.

همه
طراحی لوگو
متفرقه

مفهوم طراحی لوگوی باشگاه فوتبال رم

طراحی لوگو یکی از بخش های مهم در معرفی هر برند یا سازمان و حتی باشگاه های ورزشی هست و همون طور که میدانید، لوگو تنها یک آرم و نشانه نیست و هر لوگو در دل خودش داستانی دارد. برای مثال ممکن است که در نگاه اول به لوگوی باشگاه فوتبال آ.اس رم تعجب کنید از عجیب بودن این طراحی لوگو و شاید یه لوگوی بی معنا به نظر برسد. واقعیت این است که لوگوی باشگاه رم داستان خیلی جالبی دارد و بیانگر یه افسانه ی قدیمی است که خوب است از آن مطلع باشید. برای بررسی لوگوی باشگاه رم در ادامه با اوتیس گرافیک همراه باشین.

طراحی لوگو
همه

طراحی لوگو شرکت ساختمانی

شرکت های ساختمانی شاخه های مختلفی دارد و هر شرکت سبک و مخاطبین خاصی دارد؛ برخی از شرکت های ساختمانی در زمینه ی ساخت آپارتمان مشغول به فعالیت می باشند و برخی شرکت های ساختمانی ساخت سوله های بزرگ و ساخت و ساز های بزرگ را ترجیح میدهند. یک طراح گرافیک باید بتواند با توجه به مخاطبان اصلی برند مورد نظر و نوع فعالیت شرکت ساختمانی، در نهایت سبک ایده آلی را برای طراحی لوگو انتخاب نماید. بدون شک لوگوی شرکت ساختمانی آپارتمان سازی با لوگوی شرکت ساخت و ساز سازه های بزرگ می پردازد، تفاوت زیادی دارد.

طراحی لوگو شرکت ساختمانی
همه
متفرقه

هویت بصری چیست ؟ چرا به هویت بصری نیاز داریم

المان‌های بصری یک برند را هویت بصری می گویند که شامل : رنگ، فونت، فرم و شکل، که هر کدام به تنهایی، و مجموع آن‌ها در کنار هم، معنی وپیام خاصی دارند و ذهنیت مخاطب را نسبت به برند می‌سازند. هویت بصری برند می‌تواند شامل معماری بنا، طرح‌های رنگی و… نیز باشد. مفهوم هویت بصری به طور کل شکل وساختاری است که شما را از دیگر رقبا و برندها متمایز می کند. و کمکی بزرگ در بحث برندینگ شما می باشد. هویت بصری برند (Visual Brand Identity)، درک مشتری از شما و برندتان است. هویت بصری برند، یعنی به مخاطبتان بگویید که چه جور دوستی هستید؟! هویت بصری برند، درک مشتری را از شما تعیین می‌کند. هدف اصلی هویت بصری ایجاد ارتباط با مشتری و فراهم کردن فضای راحت ما بین برند شما و مشتریان و مخاطبین شماست.

هویت بصری چیست ؟ چرا به هویت بصری نیاز داریم
همه
طراحی لوگو

طراحی لوگو از دید استاد مرتضی ممیز

طراحی لوگو بدون پنهان بودن معنا و مفهوم در درون خود، به جرات می توان گفت کاری کاملا بیهوده می باشد. طراحی لوگو هر اندازه زیبا باشد و بر اساس اصول مهم طراحی لوگو پیش رفته باشد، اگر هدف یا شعار و ویژگی یک برند را به همراه نداشته باشد، ارزش چندانی در برندینگ ندارد. برای اثبات این حرف، قبلا در مورد معنا و مفهوم لوگو صحبت کردیم. یکی از معروف ترین لوگوهای مطرح ایران، لوگوی سازمان استاندارد ایران می باشد. همه ی ما با شنیدن نام استاندارد، اولین چیزی که بخاطر می آوریم، لوگوی این سازمان می باشد. اما سوال این است که آیا طراح لوگو این سازمان را می شناسید؟ بنظر شما این لوگو فقط از چند خط و منحنی ساده که کاملا اتفاقی کنار هم چیده شده اند بدست آمده است؟ وب سایت گرافیکی اوتیس ، در این مطلب قصد دارد در مورد لوگوی های معروف از جمله لوگوی سازمان استاندارد که اثری قوی از استاد مرتضی ممیز می باشند، مطالبی را بیان کند. پس با ما همراه باشید.

همه
تبلیغات

۹ چاپ هوش مصنوعی یک کمپین دیجیتال

تبلیغات چاپی یک نوع تبلیغات است که از رسانه های چاپی فیزیکی برای رسیدن به مشتریان بالقوه استفاده می شود. تبلیغات چاپی یک قالب استاندارد برای تبلیغات خلاق است. اما همانطور که تبلیغات بیشتر به رسانه های دیجیتال اختصاص داده می شود، تبلیغات چاپی به عنوان یک قالب رسانه ای گران و غیر قابل کشف دیده می شود. فضای مجازی به شما این امکان را می دهد که امروزه کسب و کار و تبلیغات را در استراتژی دیجیتال خود قرار دهید، ما ۹ آگهی چاپی را جمع آوری کرده ایم که باعث می شود کلمه چاپ و اهمیت تبلیغات چاپی را دوباره درک کنید.

همه
طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو

اگر شما صاحب یک کسب و کار نوپا هستید پیشنهاد میکنیم که این مقاله تخصصی لوگو را حتما بخوانید زیرا این مقاله به شما کمک خواهد کرد که درک درستی از نوع قیمت لوگو و ارتباط آن با یک طراحی لوگو درست و اصولی را داشته باشید. شما برای شروع فعالیت کاری خود در مرحله اول پس از راه اندازی شرکت و یا مشخص کردن نوع کسب و کار، نیاز به طراحی لوگو دارید. حال شاید برای طراحی لوگو اطلاعات چندان زیادی نداشته باشید و صد درصد به دنبال یک طراحی لوگوی ارزان هستید. حال سوال پیش می آید که آیا یک لوگوی ارزان لوگوی مناسب برای کسب و کار شما هست یا خیر؟

همه
متفرقه

برندینگ، تبلیغات و طراحی گرافیک

برند واژه ایست که در کشورها، فرهنگ ها، اشخاص مختلف و حتی کسب و کارهای متفاوت، تعاریف مختلفی را به خود اختصاص داده است در واقع تعاریف برند متفاوت هستند، از دیدگاه علمی برند می تواند یک نماد، نشانه، طرح و یا هر ویژگی دیگری باشد که مشخص کننده نوعی خدمت یا محصولی خاص است که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. حال بیایید از منظر یک بنگاه اقتصادی به برند بنگریم، این همان نگاهی است که یک حسابدار و مدیر مالی به برند دارد که در آن برند جزئی از دارئی های نامشهود سازمان است و در هنگام قیمت گذاری محصول و خدمت مورد توجه قرار می گیرد. به این معنی که در این دیدگاه ارزش محصول لزوما به معنای کیفیت برتر آن محصول نیست بلکه با محبوبیت آن برند ارتباط مستقیم دارد.

همه
طراحی لوگو
متفرقه

طراحی لوگو مک دونالد

مک دونالد یکی از معروف ترین برندهای دنیاست و در بسیاری از نقاط دنیا، شعبه هایی از این فست فود زنجیره ای وجود دارن و کاملا شناخته شده هست. اولین چیزی که با شنیدن اسم مک دونالد به یاد میارین، لوگوی بسیار ساده و جذاب شرکت مک دونالد است. اما لازم است بدانیم طراحی لوگو برای این برند در ابتدا به این شکل نبوده و از سال ۱۹۴۰ تا امروز دستخوش تغییراتی شده است. همان طور که قبلا در این سایت اشاره کردیم، طراحی مجدد لوگو نیاز به دانش کافی دارد و نباید بی گدار به آب زد. با بررسی تغییرات ایجاد شده در طراحی لوگو مک دونالد به این نکته پی خواهیم برد که در طراحی مجدد لوگو تمام اصول رعایت شده و نتیجه ی مطلوبی بدست آمده است.

بروشور
همه

طراحی بروشور،چاپ بروشورو، بروشور چیست؟

بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات، توضیحات محصول و… می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده محصولات به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می شود. در واقع در بروشور و کاتالوگ بیشتر به جنبه های تبلیغاتی و جذب مشتری محصول پرداخته می شود تا جنبه های فنی و ویژگی‌های فنی کالا. تولید یک محصول عالی یا ارائه خدمات بی نظیر، معرفی شرکت تولید کننده، طیف محصولات، تاریخچه و توضیحات بیشتر در مورد کالا یا خدمات، دست به دست هم می دهند تا فروش انجام شده و تجارت شماوسعت پیدا کند. بروشور که به معنای جزوه و دفترچه است، به محصولی گفته می شود که توضیحات جامع و کاملی در مورد یک موضوع یا فرایند ارائه کند، که با مجموعه ای از تصاویر تکمیل می شود.

همه
کاتالوگ

چاپ و طراحی کاتالوگ

کاتالوگ یا کالانما کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و… می‌باشد.کاتالوگ از طرف تولید کننده محصول، ارائه دهنده خدمات به مصرف کننده، جهت معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود. کاتالوگ محصولی است که از بسیاری جهات دارای تشابه‌های قابل توجه با بروشور است. ولی تفاوت اصلی آن با بروشور در چگونگی معرفی موضوع است. موضوع در طراحی کاتالوگ بصورت فهرست وار معرفی می‌شود. به عبارت دیگر، در کاتالوگ تنها فهرستی معمولاً مختصر از موضوع را ارائه می گردد، در حالی که در طراحی بروشور مطلب بطور مفصل و دقیق طرح می شود. این تفاوت کلیدی می تواند تعیین کننده ی تفاوت کاربرد کاتالوگ نیز باشد.

طراحی لوگو
همه

معنا و مفهوم پنهان در طراحی لوگو برای ارائه

طراحی لوگو با بهترین شکل ممکن یک مسئله است و توضیح دادن و متقاعد ساختن مشتری یک مسئله دیگر است. یکی از بزرگترین مشکلاتی که اغلب طراحان گرافیک با آن مواجه هستند، عدم توانایی برقراری ارتباط با مشتری و ارائه ی صحیح طرح است. با ارائه ی نادرست طراحی لوگو، نه تنها نمی توانید مشتری رو راضی کنید، بلکه موجب سردرگمی مشتری هم میشوید و گاهی مجبور به دوباره کاری و طراحی مجدد لوگو خواهید شد. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه ی ارائه و توضیح مفاهیم پنهان در طراحی لوگو را به شما توضیح داده و در این راه همراه شما باشیم. پس با اوتیس گرافیک همراه باشید.

همه
کاتالوگ

انواع ابعاد چاپ کاتالوگ و کتاب

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید اطلاعات و محصولات خود را به صورت یک کتاب چاپی، کاتالوگ چاپی و یا بروشور طراحی کرده کرده و اطلاعات دقیقی از سایز بندی برای چاپ نداشته باشید. اگر سایز طراحی کاتالوگ و بروشور و یا طراحی کتاب و جلد کتاب شما اشتباه باشد و اطلاعات دقیقی از سایز بندی و چیدمان درست طراحی نداشته باشید ممکن است هزینه اضافی برای خرید کاغذ پرداخت کنید. ما در این مقاله که توسط تیم حرفه ای اوتیس گرافیک اصفهان تهیه شده سعی بر این داریم که بهترین ابعاد چاپ کاتالوگ و بروشور و چاپ کتاب را برای شما توضیح داده تا دیگر نگرانی در این مورد نداشته باشید و به راحتی و با انتخاب قطع مناسب چاپ به طراحی کاتالوگ و بروشور خود بپردازید.

چاپ
همه

چاپ ۴ رنگ و چاپ طلایی چیست؟

در تعریف اولیه چاپ چهاررنگ می توان گفت که چاپ چهاررنگ تشکیل شده از ۴ رنگ اصلی که میتوان از ترکیب این ۴ رنگ رنگهای متفاوتی ساخت . شما با استفاده از ۴ رنگ می توانید تمام رنگ های اصلی را تولید کنید در چاپ چهاررنگ از رنگها آبی ، قرمز، زرد و مشکی استفاده می کنید . سه رنگ اول رنگ های اصلی چاپ و مشکی رنگ مکمل است . شما اغلب ۴ رنگ چاپ را به عنوان «CMYK» می شنوید. cmyk مخفف سیان، قرمز، زرد و سیاه است. از این چهار رنگ، ما می توانیم تقریبا هر رنگی را در رنگین کمان عرضه کنیم. شاید برای شما سوال پیش بیاید...

همه
طراحی لوگو

اجزای طراحی لوگو

اولین مسئولیت یک طراح هویت بصری (طراح لوگو)، تحلیل فضای رقابتی مشتری هست. این امر در شرایط کسب‌وکار یک حسابرسی رقابتی نامیده می‌شود، در این فرایند شما به فضای رقابت نگاه می‌کنید و می‌بینید چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهند، استراتژی برند آن‌ها چیست و موقعیت آن‌ها کجاست. یکی از اهداف این کار، شناسایی یک استراتژی دیداری برای متمایز کردن مشتری در فضای رقابتی است. بیش از تصور شما، برخی صنایع دارای هویت‌های بصری (طراحی لوگو) شده‌اند؛ که ازنظر طراحی بد است، زیرا این امکان را به مشتری نمی‌دهد که انتخاب‌های مشخصی را بر اساس تصویر کسب‌وکار تعریف کند. این تعاریف طولانی برای گفتن این موضوع بود که لوگوها اشباع‌شده‌اند؛ اما این چیز بدی نیست چون...

چاپ
کاتالوگ
همه

۱۴ نکته کلیدی و آموزشی درباره کاتالوگ

سفارش دهنده هستید یا طراح، مدیر تبلیغاتی یا صاحب کسب و کاری شخصی، فرقی نمی کند، قطعا سرو و کارتان با این کلمه می افتد «کاتالوگ». در مقاله ی پیش رو چهارده باید و نباید و نکته کلیدی را در رابطه با ابعاد مختلف کاتالوگ، این کالای مهم تبلیغاتی ارائه خواهیم داد. اما پیش از آن، تعریفی کوتاه از یک طراحی کاتالوگ مفید خواهد بود. کاتالوگ (Catalog) کتابچه ای تبلیغاتی است که برای ایجاد رابطه بین تولید کنندگان و مشتریان به وجود آمده و اغلب به صورت چاپی در دسترس مشتریان، فروشندگان و بازاریابان قرار می گیرد. (عبارت کتابچه اصطلاح است زیرا ممکن است برگ های یک کاتالوگ به صورت تا شده و بدون صحافی کتابچه ای باشد) کاتالوگ، راهنمای تبلیغاتی محصولات یک کارخانه یا خدمات یک شرکت است. در کالای تبلیغاتی مشخصات کالا، اعم از نام و اندازه و مدل و ویژگی های آن به واسطه متن و تصویر به همراه خصوصیات فنی کالا درج می شود تا خریدار بتواند از آن به عنوان کارنمای آن تولیدات استفاده کند.

همه
طراحی لوگو

تفاوت لوگو ، لوگوتایپ ،نشانه و نماد در اوتیس گرافیک

لوگو و لوگوتایپ ، نشانه، نماد و .. علامتی گرافیکی است که توسط شرکتها، موسسات سازمانها و یا اشخاص برای متمایز سازی کسب و کار خود از دیگر کسب و کارها استفاده میکنند.که میتواند یک سمبل برای آن سازمان و یا ایکونی از نام تجاری ان باشد. در ایران معمولا سفارش دهندگان لوگو میخواهند نام برند انها با ترکیب خاصی به گونه ای قرار گیرد که هم نمادی از برند باشد و هم نام انها را شامل شود و خوانایی بالایی هم داشته باشد.اما در کشورهای دیگر لوگو ممکن است هیچ ارتباطی با نام برند نداشته باشد و شامل مفاهیم پنهانی در خود باشد، مانند لوگو BMW یا لوگو مرسدس بنز که ارتباطی با نوع نوشتار نامشان ندارند به همین منظور میتوانید مقاله طراحی لوگوی خودروهای خارجی را بخوانید

چاپ
کاتالوگ
همه

کاتالوگ چیست

کاتالوگ نوعی رسانه‌ی چاپی تبلیغاتی است که شرکت‌های بزرگ تولیدی و یا خدماتی، برای معرفی مجموعه محصولات خود از آن استفاده می نماید. در واقع طراحی کاتالوگ به مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم گفته می شود که جهت معرفی محصولات و یا خدمات یک شرکت، یک واحد تولیدی و ... طراحی و اجرا می گردد. زمان خلق و استفاده از طراحی کاتالوگ به ابتدای قرن بیستم باز میگردد. در آن دوره معمولا از سوی اقشار متمول و توانمند مورد سفارش قرار می گرفت تا ابزاری برای تبلیغات حرفه ای در آن دوره باشد.

همه
چاپ
کاتالوگ

۱۰ نکته مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ محصولات، یک راه بسیار خوب برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است و به مشتریان نیز این فرصت را می دهد تا با شما و محصولاتتتان آشنا شوند. کاتالوگ در عین حال، این امکان را به شما می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که تا به حال، پایشان را در فروشگاه شما نگذاشته اند. اگر به درستی بدانید چه چیزی را و به چه صورت باید در کاتالوگ محصولات خود قرار دهید، مطمئن باشید به یک ابزار بازاریابی خوب دسترسی پیدا کردید. در این مقاله ۱۰ نکته مفید درباره آموزش طراحی کاتالوگ محصولات آورده شده است که امیدوار هستیم برای طراحان مفید باشد، اما شاید بد نباشد

چاپ
کاتالوگ
همه

طراحی کاتالوگ حرفه ای

شاید در مرحله اول طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ کار آسانی به نظر برسد ولیکن طراحی و چاپ کاتالوگ خود به تنهایی مراحل پیچیده ای دارد و یکی از دشوارترین کارها در حرفه طراحی گرافیک است. با پیشرفت تکنولوژی و افزاریش روز به روز قیمت ها و همچنین کاغذ مخصوص چاپ کاتالوگ یک اشتباه می تواند ضرر های مالی زیادی برای شما و برندتان داشته باشد. ما در این مقاله به مرور مراحل تولید و چاپ کاتالوگ حرفه ای می پردازیم تا شما صاحبان شرکت ها و برند ها از این مراحل چاپ کاتالوگ حرفه ای در تولید و طراحی کاتالوگ خود بهره مند شوید.